چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند مبنای افزایش حقوق بازنشستگان باید اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی باشد
سرخط خبرها

افشا شدن راز سیاه در پی نزاع طلافروش و مشتری کلاهبردار

  • کد خبر: ۱۹۹۹۲۱
  • ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱
افشا شدن راز سیاه در پی نزاع طلافروش و مشتری کلاهبردار
مأموران کلانتری هفت‌تیر مشهد، با دریافت گزارشی از مرکز پیام، متوجه نزاعی میان یک طلافروش و مشتری‌اش شدند و با دستور سرهنگ احمد نگهبان، رئیس پلیس مشهد، راهی بولوار دانشجو شدند.

به گزارش شهرآرانیوز مرد جوان سکه‌ها را با احتیاط از توی کیفش بیرون آورد و روی پیشخوان چید. سکه‌ها طبق وکیومی که داشت، باید هر کدام دوگرم ونیم می‌بود، اما طلافروش باتجربه، فهمید که سکه‌ها برخلاف وزنی که روی وکیومشان حک شده، سبک‌تر هستند. وقتی موضوع را به فروشنده سکه‌ها گفت، مرد جوان در حرکتی عجیب عصبانی شد و دقایقی بعد زرگر و مشتری عصبانی را همسایه‌ها از هم جدا کردند. در این میان وقتی پای پلیس به ماجرا باز شد که رازی مگو در این ماجرا عریان شد.

مأموران کلانتری هفت‌تیر مشهد، با دریافت گزارشی از مرکز پیام، متوجه نزاعی میان یک طلافروش و مشتری‌اش شدند و با دستور سرهنگ احمد نگهبان، رئیس پلیس مشهد، راهی بولوار دانشجو شدند.

با حضور مأموران، تشنج موجود در محل کم شد و مأموران با هدایت مرد طلافروش و مشتری‌اش به داخل زرگری، درصدد کشف علت این نزاع عجیب برآمدند. بررسی اظهارات طلافروش نشان می‌داد که او به وزن ۵۴ سکه‌ای که مشتری برایش آورده شک کرده و همین موضوع موجب شده تا مشتری با او دست به یقه شود. از سویی مشتری مدعی بود که طلافروش قصد داشته سرش را کلاه بگذارد.

این موضوع به قدری برای مأموران عجیب بود که برای بررسی موضوع دست یاری به سمت اتحادیه طلافروشان مشهد دراز کردند و نماینده‌ای از این صنف در محل حاضر شد. با حضور این فرد در محل مشخص شد که ظن طلافروش بی‌دلیل نبوده، زیرا او در حال معامله با یک کلاهبردار حرفه‌ای بوده است.

پس از اینکه نماینده اتحادیه طلافروشان مشهد تأیید کرد که تمامی سکه‌ها تقلبی هستند، مأموران متهم را به کلانتری منتقل کردند و بازجویی‌های تخصصی از او آغاز شد.

بررسی‌ها نشان داد که سکه‌های دو و نیم‌گرمی فقط ۹۵۰ سوت وزن دارند و کد درج شده روی سکه‌ها از روی برند یک طلافروشی معتبر در شهر مشهد، جعل شده است. متهم که جوانی هجده‌ساله و اهل یکی از شهر‌های شمالی استان است، پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

این دومین پرونده سکه‌های جعلی طلاست که در چند هفته اخیر پلیس مشهد آن را کشف کرده است. در پرونده قبلی نیز مأموران کلانتری بانوان با دستگیری دو خواهر سارق از مخفیگاه آن‌ها صد‌ها سکه تقلبی جعلی کشف و ضبط کردند که برند یک طلافروشی معتبر در یکی از استان‌های مرکزی کشور را جعل کرده بودند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->